door VAGMAN » 10 Mrt 2010, 10:25
Ik heb V-maxx op mijn Golf II gehad, go-kart gevoel idd, rotwegen hobbelen als hel en letterlijk tegen plafond geknald in de stoel.
Maar ik lag ook superlaag.
V-maxx gehad op de Toledo, supertevreden van, na 60000km niets van klagen gehad. Rijdt comfortabel, veert wat meer door dan een KW maar niets ergs.
Ik rij nu al een maand met V-maxx op mijn 3bg en nog steeds lof !
3cm nazakken lijkt me wel veel ??? De mijne een 8mm denk ik. Met een passat gaat je neus sowieso de dieperik, of dat nu koni, kw, dts, of v-maxx is.
Wegligging is zeker niet slecht. Ik rij er ook 200 mee, en ondervindt er niets van.
En ja, ik heb ook met een kw variant 1 gereden, wegligging ook super, maar de stelringen zaten wel vast na 9 maanden!
En de stelringen van v-maxx hebben bijvoorbeeld dezelfde afmetingen dan die van dts??
Met een v-maxx kan je letterlijk tot tegen de grond.
Op de baan naar het werk op autosnelweg licht er een flauwe bocht met een hobbel in. Gistere nog met +180 genomen en de Passat verzet zich geen mm.
Ook al wat sportiever gereden tegen een maat met ibiza met sportophanging, en ik moet je niet zeggen met dewelke ik het liefst door de bochten ga,ja op mijn v-maxx.
auto: vw passat break 19tdi 130pk AVF - V-maxx - clean - BBS -...
ex: seat toledo 19tdi 110pk(v-maxx,rs6 18", clean,...)
seat ibiza evo1 19tdi 110pk(chip 145pk/330Nm, kw var1,...)
vw golf II 1.3 (v-maxx,13",gti-interieur, ...)